MusicMash

All About Music

Thursday, December 12, 2019

Foray Between Ocean – “As Serenity Drowned” REVIEW

  • Toatl Score 95%

Μετά τον πρώτο και επιτυχημένο δίσκο των Foray Between Ocean “Depression Neverending” που κυκλοφόρησε από την Prime Eon Media το 2016, έρχεται ο πολυαναμενόμενος διάδοχος του με τίτλο “As Serenity Drowned” (Miasma Records).

Σαφώς ανανεωμένοι και με αλλαγή μέλους στο line-up, ξεκλειδώνονται και μας δείχνουν τις πραγματικές τους δυνατότητες! Έχουν διατηρίσει την melodic death βάση του πρώτου άλμπουμ και το έχουν πάει στο επόμενο επίπεδο, με τρομερή έκφραση συναισθημάτων οργής αλλά και ευαισθησίας. Με πολύ τεχνικές αλλά και ογκώδης κιθάρες, με τρομερές ορχηστρικές πλάτες να προσθέτουν τον τίτλο symphonic στην περιγραφή του δίσκου.

Όσο για τα ντραμς και την φωνή… φανταστείτε όσα ακούσατε στον πρώτο δίσκο και πολλαπλασιάστε τα επί 10! Αν νομίζατε πως τα ήταν extreme, brutal, slamming κλπ, σας προτείνω να ακούσετε αυτή τη στιγμή το “As Serenity Drowned” (σε Spotify, Youtube, κ.λπ.)!

Τα αγαπημένα μου κομμάτια από τον δίσκο είναι ξεκάθαρα τα “Exhumanation Of My Mysery’s Uncorrupted Remains” και “Katavasis (The Fall Of Man)”.

Οι 9 στις 10 μπάντες της ελληνικής metal σκηνής δεν είναι 100% ευχαριστημένες με το αποτέλεσμά της παραγωγής των δίσκων τους. Αυτή η 1 μπάντα στην προκειμένη περίπτωση που πρέπει να είναι 110% ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα είναι οι Foray Between Ocean!

Όχι απλά δεν έχουν κάτι να ζηλέψουν από παραγωγές μεγάλων συγκροτημάτων του εξωτερικού, αλλά πιστεύω πως αν ακούσουν το άλμπουμ στο εξωτερικό θα ζηλεύουν εκείνοι!

Σας προτείνω να βάλετε το CD αυτήν τη στιγμή και να το απολαύσετε στη διαπασών!!

Tracklist:

  1. The Prelude Of Black (Instrumental)
  2. Exhumanation Of My Mysery’s Uncorrupted Remains
  3. Visions Of An Epileptic Eye
  4. Under A Thousand Scars
  5. Glance Of The Eyeless
  6. Deep Inside The Void
  7. Katavasis (The Fall Of Man)
  8. World Of Flesh And Teeth
  9. Where Forever Dies
  10. Beyond The Sea Of Absense

**Η κριτική του δίσκου έγινε από τον Phil W. Roussos.**

Show More